Elementy w Ikarusie
W Ikarusach 620 mogliśmy zauważyć pewne elementy, o których należy wspomnieć. Ciekawa może się dla nas okazać dźwignia sterująca. Mógł jej użyć kierowca, jeżeli chciał otworzyć klapki. Dzięki przewietrzeniu można było odmrozić przednią szybę. Całkiem finezyjne rozwiązanie! Generalnie jednak z wentylacją autobusu było nieco inaczej…
Sama wentylacja kabiny nie była czymś, co zostało wbudowane do środka i działało zawsze i wszędzie. Niestety – kierowca musiał czekać na błogosławiony wiatr przy większej prędkości. Na dach znajdowała się bowiem mała klapa wentylacyjna, przez którą mogło wlatywać czołowo powietrze. Co więcej, w obu drzwiach były jeszcze opuszczane szyby.
Jeśli chodzi o kolorystykę, to twórcy Ikarusa nigdy niczego nie zmienili. Ich autobusy zawsze wyglądały tak samo – miały one malowanie kremowe (co dotyczyło pasu okiennego, dachu oraz zderzaków) a także czerwone (na ten kolor barwiono jednak burty). Przykłady Ikarusów do tej pory możemy znaleźć w niektórych miastach, przykładowo w Katowicach czy Łodzi.